Πάλι ένα χάλι… πάλι ένα χάλι… γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό
μου;;; γιατί σωματοποιώ ότι ακούω;;; η κυρά – Καλλιοπίτσα έπαθε ξαφνικά
έμφραγμα… αυτό ήταν… άντε πάλι οι φόβοι μου για τα καρδιακά και μάλιστα
κατακαλόκαιρο… και φυσικά καταλαβαίνεις πως είμαι σήμερα… πόνος στο στήθος…
ναυτία… ζάλη… κομάρες… τα πόδια μου δεν κινούνται… Α ρε κυρα – Καλλιόπη πώς το
κατάλαβες ότι ήταν καρδιακό κι όχι κρίση πανικού;;; Πώς μπορείς να τα
διαχωρίσεις αυτά τα δύο;;;
Τα έχω παίξει… είμαι σίγουρη ότι παθαίνω το έμφραγμα… τόσο
διαταραγμένη είμαι… πήγα να πιάσω το σφυγμό μου δεν τον ένιωσα και ξαφνικά
έντονο σφίξιμο στο στήθος, ιδίως η αριστερή μου πλευρά… αυτή την στιγμή
πεθαίνω!!! Ciao!!!!!!!!
Κι όμως δεν είναι ψυχοσωματικό… δεν είναι άγχος… είναι η
καρδούλα μου…
Θέλω τόσο πολύ μα τόσο απεγνωσμένα να την πάρω αυτή την
στιγμή τηλέφωνο και να ακούσω τη φωνή της… να μου πει «έλα βρε κορίτσι μου, που
χάθηκες, όλα είναι εντάξει, μη φοβάσαι γλυκιά μου, ένα μικρό πισογύρισμα είναι,
πάντως δεν είναι η καρδιά σου…»
Α! ρε κυρα – Καλλιόπη, τι ασκούς του Αιόλου άνοιξες
σήμερα!!!
Λοιπόν, ας πω τα συμπτωματάκια μου και πείτε μου μετά αν όλα
αυτά δεν είναι δείγμα άμεσου εμφράγματος: σφίξιμο στο στήθος ωσάν χταπόδι ιδίως
από την αριστερή πλευρά, ελαφρά δύσπνοια, ξερόβηχας, φόβος, το αριστερό μου
χέρι ψιλομουδιασμένο… Ιδρώνω… τώρα μου έρχεται κι εμετός… είμαι σίγουρη για το
θανατικό μου… πεθαίνω γλύκα… να πω στον άντρα μου να με πάει στα επείγοντα ή να
περιμένω εδώ αργά και βασανιστικά το θάνατό μου;;; να πάω να βρω το Δημιουργό
Μου;;; Α! ρε κυρα – Καλλιοπίτσα, α ρε κυρα – Καλλιοπίτσα!!!
Θέλω να μιλήσω με την Έλενα επειγόντως… θέλω ν’ακούσω τη
φωνή της… να με καλμάρει… να μου πει ότι δεν πεθαίνει… όμως και την κυρα –
Καλλιόπη της είπαν ότι δεν πεθαίνει οι ίδιοι οι γιατροί κι εκείνη πέθαινε… πώς
να εμπιστευτείς τον κόσμο;;; ποιον να εμπιστευτείς;;; ξανακυλώ… πλέον πεθαίνω…
είναι σίγουρο… το σώμα μου τα έχει όλα… έντονη ναυτία… ιδρώτας… πόνος στην
αριστερή πλευρά του στήθους… ναυτία… είναι έμφραγμα… πεθαίνω…
Ας τα βάλω σε μια σειρά, μήπως και ηρεμήσω λίγο… μήπως δώσω
στον εαυτό μου μία όαση ηρεμίας αν και δεν το βλέπω γιατί από το βράδυ έτσι
είμαι:
- άκουσα
το έμφραγμα της κυρα – Καλλιόπης που βασανιζόταν κι αυτή από πανικούς
- ήρθε
η μαμά και μετά από μια βδομάδα απουσίας θέλω να τραβήξω την προσοχή της
- είναι
η 40η μέρα απεξάρτησης από την Έλενα και χρειάζομαι μια καλή
αφορμή για να την πάρω τηλέφωνο που τόσο το θέλω
- δεν
έχω γίνει ποτέ καλά
- δεν
είναι τίποτα απ’όλα τα παραπάνω… είναι αληθινό έμφραγμα του κερατά και
τώρα γλύκα μου πεθαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σκέψου τις τελευταίες
σου ευχές!!!!!!!!!