Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Υφέρπων φόβος....

Υφέρπων φόβος… από το πρωί.
Προσπαθώ να τον ξορκίσω, να μην τον αφήσω να με καταλάβει. Να μην τον αφήσω να με τρομοκρατήσει για ένα ενδεχόμενο καρδιακό. Μ’έχει κουράσει αυτή η κατάσταση. Δεν αντέχω άλλο να φοβάμαι, δεν αντέχω άλλο να τρέμω μπροστά σε κάθε σύσπαση των μυών μου, σε κάθε άρρυθμο χτύπο της καρδιάς μου.
Φοβάμαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου