Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ένα μάτσο χάλια

Σήμερα είμαι πολύ, μα πολύ χάλια. Δεν ξέρω γιατί. Ξεκίνησε από εχθές το βράδυ. Διάθεση μηδέν, δυσφορία, όλοι οι μυς σφιγμένοι, τα μάτια μου κάνουν μυγάκια, απίστευτη κούραση, πόνος οξύς στην πλάτη. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι πέρσι η τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου ήταν η χειρότερη και αυτή που με οδήγησε στην ψυχοθεραπεία και τώρα την αναβιώνω. Δεν την βγάζω καθαρή, με τίποτα. Δεν φοβάμαι, τα σωματικά συμπτώματα όμως είναι τόσο μα τόσο έντονα, που με έχουν ρημάξει. Θα καταρεύσω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου