Έρχεται και φεύγει. Ηρεμώ για λίγο και ξανάρχεται. Βρίσκομαι σε ένα ρινγκ. Ένας συνεχής αγώνας για να νικήσεις το θρανίο. Υπάρχουν μόνο μικρές στιγμές ανάπαυλας. Πάω να ηρεμήσω και δεν με αφήνουν ή εν πάσει περιπτώσει δεν αφήνω εγώ τον εαυτό μου. Πώς να τον αφήσω να ηρεμήσει όταν οι υποχρεώσεις συνεχώς με κυνηγούν. Έκανα αμάν να πληρωθούν τα πάντα σήμερα τέλος του μήνα. Και μόλις είπα ουφ!, άρχισα να σκέφτομαι όλα όσα έρχονται να πληρωθούν μέσα στο Δεκέμβριο.
Έχω μεγάλη εσωτερική αναστάτωση αυτή τη στιγμή. Ίσως να φταίει και ο καφές. Μάλλον πρέπει να τον κόψω ξανά. Θέλω να ηρεμήσω, να μην σκέφτομαι καμιά υποχρέωση, καμιά εκκρεμότητα. Θέλω…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου