Τόσος πόνος, τόσος φόβος, τόση ανασφάλεια, τόσες ενοχές….
Μα γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου; Γιατί δεν αφήνομαι ελεύθερη να χαρώ το επικείμενο ταξίδι; Γιατί να με βαραίνουν οι ενοχές εάν περάσω καλά;
Η γνώση δεν βοηθάει. Ίσως να επιδεινώνει το πρόβλημα γιατί το σωματικά μου συμπτώματα γίνονται όλο και χειρότερα. Ψυχονευρωτική, φοβική, ενοχική, ψυχικά άρρωστη…
Το δελτίο σωματοποίησης της ημέρας περιλαμβάνει:
- Πόνο στο στήθος
- Δύσπνοια
- Αέρια
- Διάρροια
- Ναυτία
- Ζάλη
- Ιλίγγους
- Φοβία καρδιακού
Λείπει κάτι άλλο;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου