Ετοιμάζομαι για το ταξίδι... την κατάβαση των Θεσσαλονικέων στην Αθήνα... όμως... αχ! αυτό το όμως... αντί να πανηγυρίζω από τη χαρά μου για το ταξίδι... είμαι σφιγμένη και φοβάμαι και χιλιάδες σωματικά... κούραση απίστευτη... σφίξιμο στο στήθος... βάρος στο κεφάλι... ζαλούρα... ελαφρά δύσπνοια... και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλες μαλακίες...
Με έχει κουράσει όλο αυτό... απορώ κι εγώ η ίδια με τον εαυτό μου γιατί γράφω εδώ αφού δεν έχει καμία απολύτως σημασία... έλα μου ντε... ciao!
Με έχει κουράσει όλο αυτό... απορώ κι εγώ η ίδια με τον εαυτό μου γιατί γράφω εδώ αφού δεν έχει καμία απολύτως σημασία... έλα μου ντε... ciao!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου