Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Όλο για πιο ψηλά ανεβάσματα!!!

Ξεκίνησε πολύ χάλια η μέρα με πολλά σωματικά κι ακόμα περισσότερο φόβο...
Όμως αμέσως μπήκα στα μηνύματα ενός πολύ καλού μου φίλου, πήρα θάρρος
και τώρα είμαι καλά...
Γιατί όταν έχεις φίλους, ακόμα κι άγνωστους, δεν αισθάνεσαι μόνος...
Σ'ευχαριστώ my friend...
I keep walking...
Όλο για πιο ψηλά ανεβάσματα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου