Γαμώ τη μαλακία του εγκεφάλου μου, γαμώ τη μαλακία του νευρικού μου συστήματος!!!
Πολύ δύσκολος ο Γενάρης και κρίμα, είχε μπει τόσο καλά!!!
Με τα χίλια ζόρια στέκομαι όρθια, το στομάχι μου, το στήθος μου, το έντερο μου, όλα.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Λειτουργώ τόσο ηλίθια που τα καταστρέφω όλα. Όταν πρέπει να αφεθώ και να απολαύσω όλα αυτά τα ωραία που μας συμβαίνουν, εγώ απλώς καταρρέω. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, απλώς γιατί είμαι ηλίθια. ΗΛΙΘΙΑ!!!
Περνάει η ώρα και η ηλιθιότητα παραμένει. Πόσο ακόμα μπορεί να αντέξει το έρμο το νευρικό μου σύστημα; Πόσο ακόμα μπορεί να αντέξει την ιδιότυπη αυτή γυμναστική; Δεν νομίζω για πολύ. Δεν αντέχεται άλλο. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου