Δεν ξέρω γιατί τόσο φόβος σήμερα!!! Ξύπνησα έτσι… με απίστευτα, φοβερά σωματικά συμπτώματα. Τραβήγματα στο στήθος, σφίξιμο στο στήθος και στην πλάτη, ελαφρά δύσπνοια, ναυτία, αίσθημα επικείμενου θανάτου και μια απίθανη σιγουριά ότι θα λιποθυμήσω από στιγμή σε στιγμή… Είμαι πλέον τόσο δυσλειτουργική… Χρειάζομαι όλα τα ηρεμιστικά του κόσμου για να ηρεμήσω… Όλα τα ηρεμιστικά. Φέρτε τα μου… Δεν είμαι αντάξια των προσδοκιών τους, δεν είμαι αντάξια των υποχρεώσεων μου, δεν είμαι αντάξια ούτε του ίδιου μου του εαυτού…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου