Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ΑΠΟΔΟΧΗ!!!

Τι σημασία έχει τι θέλω εγώ;;; Σημασία έχει τι μπορεί να γίνει… Κι ο μόνος τρόπος για να μην λυγίσεις, να μην τσαλακωθείς, να μην ισοπεδωθείς και η ψυχή σου λιώσει κάτω από τη συνεχή καταπίεση των «θέλω» σου είναι ένας. Μία λέξη. Απλή. Τόσο απλή και τόσο λυτρωτική. ΑΠΟΔΟΧΗ. Αποδέχομαι αυτό που μου έρχεται με καρτερία, ζω μαζί του και βρίσκω τα καλά κείμενα της κατάστσης. Μ’αυτό τον τρόπο, επιβιώνω, ζω αξιοπρεπώς κι ο πόνος αποκτά άλλη διάσταση. Δεν παλεύω, αποδέχομαι. Δεν κλαίω, αποδέχομαι. Δεν μοιρολατρώ, αποδέχομαι. Και τότε όλα είναι πολύ πιο εύκολα. Αποδέχομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου