Με τρομοκρατεί το γεγονός ότι είμαι αγοραφοβική. Μέχρι τώρα που δεν το είχα συνειδητοποιήσει ήταν πολύ καλύτερα, τώρα και μόνο που λέω τη λέξη τα κάνω πάνω μου. Δεν ξέρω αν μπορώ να ελέγξω τούτο το θηρίο. Είμαι τόσο μα τόσο φοβική.
Φοβάμαι, λυπάμαι για την κατάντια του εαυτού μου που αυτοεγκλωβίστηκα και τώρα δεν μπορώ να το σκάσω. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τούτο το βασανιστήριο…
Αγοραφοβία… ό,τι χειρότερο το έπαθα…
Προσπαθώ ν'ανοίξω το κλουβί μου και τα 'παιζω.HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου