Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Κρισάρα!!!!!!!!!

Δεν είμαι καλά!!!! Είμαι σίγουρη ότι πεθαίνω!!!!!!!!! Ο αέρας μου λιγοστεύει, δεν μπορώ να αναπνεύσω κι έχω έντονη δυσφορία στο στήθος. Εντάξει, δεν είναι και το καλύτερο μου, γύρισα από κηδεία, αλλά δεν είμαι καλά. Η μαμά μου είπε ότι έχω φαγωθεί να είμαι άρρωστη. Πόσο λάθος κάνεις μάνα! Δεν αντέχεται πλέον αυτό το μαρτύριο. Δεν αντέχεται. Η δυσφορία είναι τόσο μα τόσο έντονη. Πεθαίνω, το αισθάνομαι και φοβάμαι, φοβάμαι πολύ.
Γιατί δεν με αφήνει να ησυχάσω αυτό το κωλόπραγμα; Θε Μου, λύτρωσε με από αυτό το μαρτύριο. Είμαι πολύ χάλια αυτή τη στιγμή, μα για πάρα πολύ χάλια. Είμαι τόσο σίγουρη ότι ο θάνατος έρχεται κατ’ευθείαν επάνω μου, που δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ. Δεν θα με δείτε αύριο εδώ γιατί απλώς θα έχω αποδημήσει και ύστερα θα με πιστέψετε ότι δεν έλεγα μαλακίες, ότι πράγματι δεν ήμουνα καλά, ότι πράγματι κάτι έτρεχε με την καρδιά μου.
Θε μου, Σε παρακαλώ, άκουσε την κραυγή της αγωνίας μου, σώσε με από τούτο το μαρτύριο κι εγώ πιστή σου δούλη. Θε Μου, έχω διαλυθεί και δεν αντέχω άλλο. Η ευχαρίστηση έχει χαθεί από τη ζωή μου γιατί έχει φωλιάσει ο φόβος, γιατί το σώμα μου δεν είναι καθόλου μα καθόλου καλά. Θε Μου, Σε παρακαλώ, μην επιτείνεις άλλο αυτό το μαρτύριο. Δώσε μου ένα γρήγορο τέλος ή απάλλαξε με από τούτα τα συμπτώματα. Θε Μου, έχεις τόσα ν’ασχοληθείς και σίγουρα δεν είμαι η πρώτη σου προτεραιότητα, ίσως όμως ρίχνοντας μια κλεφτή ματιά, με δεις και με λυπηθείς.
Λοιπόν, αν και αισθάνομαι τόσο χάλια, μα τόσο χάλια, δεν θα αφήσω τον εαυτό μου να πεθάνει. Είμαι πολύ μικρή ακόμα για να πεθάνω. Θέλω να ζήσω και θέλω να ζήσω καλά. Όμως η δυσφορία δε φεύγει, παίζει απίστευτα παιχνίδια μαζί μου, έχω κουραστεί από τον ίδιο μου τον εαυτό, δεν ξέρω πλέον κι εγώ τι θέλω.
Θε Μου, πίστεψε με, δεν θέλω πολλά. Μια ήρεμη ζωή χωρίς σωματικά συμπτώματα. Μόνο αυτό. Σε θερμοπαρακαλώ, αν μ’ακούς no more symptoms. No more.
Δεν νομίζω να έχω περάσει άλλη τέτοια κρίση. Ή μάλλον έχω περάσει, αλλά τώρα ξαναήρθε.
Σας αφήνω, αν δεν με ξανακούσετε, μη με ξεχάσετε. Κάποτε υπήρξα κι εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου