Λοιπόν!!! Αισθάνομαι πολύ μα πάρα πολύ περίεργα αλλά δεν μπορώ
να κάνω και τίποτα. Πολύ έντονο πιάσιμο στο στήθος, το αριστερό μου χέρι είναι
σαν νεκρό και δυσφορία… το πρωί και το στομάχι ήταν ‘άστα να πάνε’ αλλά τώρα
εντάξει καλύτερα…
Το σώμα μου κραυγάζει! Τι άλλο να μου πει το έρμο; Εγώ, μου
λέτε γιατί δεν το ακούω;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου