Μου ήρθε πολύ ξαφνικό... προσπαθώ να διατηρήσω την ψυχραιμία μου... να μην πέσω πάλι στο μαγγανοπήγαδο του τρόμου... μιλούσα στο τηλέφωνο, μια ξαφνική απίστευτη δυσφορία στο στέρνο και μετά πόνος... προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία ότι είναι πάλι μία από τις γνωστές μαλακίες... είμαι και μόνη μου, δεν πρέπει να φοβηθώ... για ν'απασχολήσω το μυαλό μου, κάθισα εδώ και γράφω... δεν είναι έμφραγμα γλυκιά μου, δεν είναι κάτι κακό, είναι μόνο μια μαλακία που κάποτε θα φύγει... σε ένα χρόνο, σε πέντε χρόνια, σε δέκα, όταν πεθάνεις, αλλά κάποτε θα φύγει... Πόνος, δυσφορία, αναστάτωση... δεν θέλω να γράψω άλλο... έτσι κι αλλιώς...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου