Αυτό το πράγμα στήθος…. Αμάν πια!!! Πόνο σήμερα δεν έχω… αλλά
είναι δυσφορία, κάψιμο, κάτι τσιμπήματα… οι γνωστές μαλακίες…
Επόμενο είναι… πάλι έχω φορτωθεί με διάφορα κι έχω αγχωθεί
στο έπακρο… μόνη μου τα καταφέρνω έτσι και μετά γκρινιάζω… αφού η φτιάξη μου
δεν είναι για τόσα ‘πολλά καρπούζια σε μια μασχάλη’, εγώ γιατί δεν την ακούω;;;
Μέχρι μια μέρα που θα πέσω κάτω και θα τα κακαρώσω και θα
τελειώνω μια και καλή μ’αυτή την ιστορία….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου