Πολύ έντονη δυσφορία
από το βράδυ στον ύπνο μέχρι τώρα... από
τις χειρότερες δυσφορίες της ζωής μου...
ο κόμπος στο στέρνος είναι ανείπωτος,
η ανάσα δεν βγαίνει, ένας ελαφρύς πόνος
σε κάποιο αριστερό πλευρό, ναυτία...
τελικά, δεν την πλήρωσα
το Σάββατο, την πληρώνω τη Δευτέρα; Δεν
ξέρω... έντονη ναυτία... δεν αντέχω άλλο...
ο φόβος δεν έχει καταλάβει ακόμα όλο
μου το είναι, αλλά η δυσφορία είναι
ανείπωτη... τελικά αυτό το τέλος που δεν
έρχεται, ο χρόνος που είναι πιεσμένος,
το τέλος των γιορτών, η αρχή ξανά των
σχολείων και εννοείται όλα αυτά που
ποτέ δεν φεύγουν, μ'έχουν διαλύσει τη
συγκεκριμένη στιγμή...
Πολύ μα πάρα πολύ μα
πάρα πολύ έντονη δυσφορία... Η ανάσα
βγαίνει με πολύ δυσκολία, η ναυτία είναι
εκεί.... γιατί όλα αυτά να μην είναι
δείγματα ενός επικείμενου καρδιακού;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου