Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Δυσφορία άλλο πράγμα!!!


Πολύ έντονη δυσφορία από το βράδυ στον ύπνο μέχρι τώρα... από τις χειρότερες δυσφορίες της ζωής μου... ο κόμπος στο στέρνος είναι ανείπωτος, η ανάσα δεν βγαίνει, ένας ελαφρύς πόνος σε κάποιο αριστερό πλευρό, ναυτία...
τελικά, δεν την πλήρωσα το Σάββατο, την πληρώνω τη Δευτέρα; Δεν ξέρω... έντονη ναυτία... δεν αντέχω άλλο... ο φόβος δεν έχει καταλάβει ακόμα όλο μου το είναι, αλλά η δυσφορία είναι ανείπωτη... τελικά αυτό το τέλος που δεν έρχεται, ο χρόνος που είναι πιεσμένος, το τέλος των γιορτών, η αρχή ξανά των σχολείων και εννοείται όλα αυτά που ποτέ δεν φεύγουν, μ'έχουν διαλύσει τη συγκεκριμένη στιγμή...
Πολύ μα πάρα πολύ μα πάρα πολύ έντονη δυσφορία... Η ανάσα βγαίνει με πολύ δυσκολία, η ναυτία είναι εκεί.... γιατί όλα αυτά να μην είναι δείγματα ενός επικείμενου καρδιακού;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου