Ένα πρώτο σημάδι… ένα πρώτο μικρό αλλά ωστόσο σημαντικό βήμα
προς τη νίκη είναι η αποδοχή… η αποδοχή ότι έχω πρόβλημα, ότι δεν είμαι τέλειος,
ότι έχω θέμα… από εκεί και πέρα με αληθινή ταπείνωση, πάτημα του υπέρμετρου
εγωισμού και των διαβολικών ναρκισσιστικών επιρροών, τότε μπορείς να κερδίσεις
το δαιμονικό θηρίο…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου